Profiel gestuurde communicatie op basis van uw klantendatabase zorgt er voor dat elke consument haar eigen op maat boodschap krijgt via het meest geschikte kanaal. 

Hiermee helpen we onze opdrachtgevers bij het onderhouden van de levenslange relatie met elke individuele klant. Zo kan marketing vanaf de eigen werkplek uitingen zelf ontwerpen en onderhouden voor elk communicatiekanaal, papier of digitaal.

Ook het goedkeuringstraject van een boodschap wordt volledig aangestuurd wat veel tijd en dus geld bespaard. Huisstijlen voor al uw merken worden beheert en bewaakt, legal kan gemakkelijk worden betrokken en klantenservice kan alle boodschappen gemakkelijk nazien …

Zo ontstaan er ongekende mogelijkheden voor effectieve interactie met uw klanten. Een voorbeeld is de PEURL (persoonlijke URL).

Dit is enkel een tipje van de sluier. Er is nog veel meer…

De basis voor de workflow is de innovatieve software van GMC, wereldwijd marktleider in communicatie oplossingen. De mogelijkheden die dit platform biedt zijn revolutionair voor de wijze waarop ondernemingen in de toekomst met hun klanten communiceren.

GMC Software Technology levert best-of-breed oplossingen en heeft ongekende ervaring op het gebied van Customer Communications Management (CCM). Deze oplossing inspireert ondernemingen om de communicatie met hun klanten naar een heel nieuw niveau te tillen.

De omgeving voor u als opdrachtgever wordt eenmalig naar wens ingericht. Deze omgeving wordt vervolgens door Wial onderhouden. U betaalt, naast de eenmalige kosten voor de inrichting, enkel een maandelijks huurbedrag. Zodoende wordt het mogelijk om tegen een relatief lage investering, te profiteren van de benefits van het meest vooruitstrevende platform in zijn soort.

Geïnteresseerd in deze revolutionaire ontwikkeling. Neemt u gerust contact op met Jan-Willem Zijderveld op 076 8807777.